Vliegen over Blythedale Beach, 9 augustus

10 augustus 2019 - KwaDukuza, Zuid-Afrika

Onze enige echte ‘rustdag’ van deze vakantie. Aan het strand van Blythedale Beach. Jammer genoeg was het niet echt zwembroeken-weer. Maar het strand is gelukkig altijd mooi 😊 Er zijn hier geweldige golven en we hebben een hele school dolfijnen voorbij zien zwemmen.

In de middag was de wind genoeg afgenomen om te kunnen vliegen. We hebben met een ultralight vliegtuigje over de kustlijn gevlogen. Prachtig! Ruben heeft een walvis gezien; ik alleen het schuim dat zijn staart veroorzaakte 🙁. Wel dolfijnen, ook weer een hele school. En vogels die in het water doken om vis te vangen.

In de avond hebben we met de hele groep een braai gedaan, op het grasveld tussen onze huisjes. Echt supergezellig!

Foto’s toevoegen is hier echt een probleem; de WiFi is heel slecht. Doe houden jullie dus tegoed!

Nog maar een paar dagen en dan gaan we alweer naar huis... Morgen vertrekken we naar de Drakensbergen; de laatste stop voordat we naar Johannesburg terugkeren. We gaan nog volop van deze laatste dagen genieten!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eric:
    10 augustus 2019
    Super leuk! Geniet nog van het laatste restje!
  2. Wijnank:
    10 augustus 2019
    Geweldig wat een belevenissen allemaal, geniet verder!